Samle inn penger med salg av
digitale skrapelodd
Den enkleste dugnaden dere kan arrangere!
Gratis å sette opp
Det er gratis å sette opp en innsamlingskampanje. Vi håndterer betaling, trekning, lodd, samt gevinster og utsending av disse.
Trenger lite oppfølging
Når dere har satt opp en innsamlingskampanje i Styreportalen vil systemet automatisk følge opp deltagerne.
Gevinster levert på døra
Styreportalen står for alle gevinstene og utsending av disse. Det er mange gevinster å velge i mellom.
Gevinster
Masse flotte gevinster å velge i mellom.
Avhengig av hvilken type organisasjon som setter opp innsamligskampanjen, velger systemet ut gevinster som passer.
Mulighet for gevinster med deres egen logo.
Gevinstene leveres rett hjem til vinnerne.
Dere tjener:
- Medlemmer:
- Lodd per medlem:
Hvor mye tjener vi på innsamlingen?
Se hvor mye dere kan tjene
- Hvert lodd koster 50 kr. Det er mulig å kjøpe flere lodd på én gang.
- 33 kr går til organisasjonen per solgte lodd. Resterende går til å dekke premier, transaksjonsavgifter, logistikk, frakt og administrasjonskostnader.
Sånn fungerer Digital dugnad
Kom i gang
Logg inn i Styreportalen og aktiver Digital Dugnad i markedsplassen.
Så oppretter dere en konto under menyen Moduler - Digital Dugnad.
Start en innsamlingskampanje
Så oppretter dere en innsamlingskampanje. Kampanjen varer i 14 dager, og alle medlemmene vil få e-poster i løpet av kampanjen med status.
Når kampanjen er ferdig
Når kampanjen er ferdig sendes gevinster til de som har vunnet, og pengen utbetales til dere.
Ikke stress!
Dere trenger ikke å stresse, start en innsamlingskampanje i dag, og se hvor enkelt det er.
Digital dugnad
Skrapeloddene selges for 50,- kr
Av dette får dere 33,- kr inn på konto.
Resterende går til å dekke:
- Gevinster
- Logistikk
- Frakt
- Administrasjon
- Transaksjonsavgifter
- Drift av løsningen
Vinnersannsynlighet 1:50
Hvordan komme i gang?
Logg inn i Styreportalen, gå til menyen markedsplass og trykk på Digital Dugang - les mer.
Så trykker du på bestill og bekreft.
Så trykker du på bestill og bekreft.
Spørsmål og svar
For å sette opp en innsamlingskampanje der dere kan selge digitale skrapelodd må organisajonen logge seg inn på styreportalen.no og gå inn på "Moduler --> Digital dugnad".
Hvis din organisajon ønsker å være med send oss en epost på post@styreportalen.no.
Hvis din organisajon ønsker å være med send oss en epost på post@styreportalen.no.
Når innsamlingskampanjen er avsluttet vil pengene som er samlett inn bli utbetalt innen 10 dager.
Innsamlingskampanjen varer i 14 dager.
Prisen på et skrapeloddene er 50,- kr pr lodd.
Hvert lodd koster 50,- kr.
Av dette går 33,- kr til organisasjonen.
Resterende går til å dekke transaksjonsavgift, premier, logistikk, frakt, administrasjon, drift av tjenesten og videre utvikling.
Av dette går 33,- kr til organisasjonen.
Resterende går til å dekke transaksjonsavgift, premier, logistikk, frakt, administrasjon, drift av tjenesten og videre utvikling.
Styreportalen skaffer alle gevinstene.
Organisajsonen som setter opp innsamlingskampanjen trenger ikke å tenke på dette i det hele tatt.
Vi velger ut premier som passer godt for din organisasjon.
De som vinner har mange gevinster de kan velge i mellom.
Organisajsonen som setter opp innsamlingskampanjen trenger ikke å tenke på dette i det hele tatt.
Vi velger ut premier som passer godt for din organisasjon.
De som vinner har mange gevinster de kan velge i mellom.